Hogy lehet, hogy Önöknél olcsóbb a szállítás?
Az Ön szállítási igényeit összevonjuk más partnereink igényeivel és az így keletkezett megnövekedett vásárlóerővel a szállítási piac lehető legalacsonyabb árait próbáljuk megszerezni és az Ön rendelkezésére bocsátani
Hogyan kaphatok ajánlatot?
A pontos árkalkuláció nagyon egyszerű, melyet Ön is el tud végezni főoldalon. Az árkalkulátorban a szükséges adatok megadását követően pontos információt kap az igénybe vehető szolgáltatásokról, azok árairól, és a szállítási időkről.
Hogyan rendelhetem meg a szolgáltatást?
Honlapunkon megrendelhetőek szolgáltatásaink. Árkalkuláció végeztével akár egy kattintással átkerülhet a megrendelés részbe, ahová a kalkulátorban megadott adatokat automatikusan átvezetjük. A megrendelés ezen kívül történhet e-mailen is az info@futaralkusz.hu e-mail címen
Tényleg kitöltik helyettem a szükséges szállítási okmányokat?
Mi valóban kiállítjuk és ellenőrzött tartalommal látjuk el a szükséges fuvarokmányokat az Ön által megadott adatok alapján
Hány nap a szállítási idő?
A szállítási időről ajánlatkéréskor tájékozódhat. Sürgős szállítások esetén zömmel következő munkanapra szállítunk, gazdaságos szállítás esetén várhatóan 2-3 munkanap alatt történik meg a kiszállítás.
Telefonon is rendelhetek?
Rendszerünk az online, vagy az írásos megbízást részesíti előnyben, mivel, ha telefonon történik a címadatok felvétele, akkor a címek lediktálása és pontos rögzítése nehézkes, és esetleg pontatlan lehet, aminek következtében a szállítás során problémák merülhetnek fel.
Hol kell átadnom, vagy átvennem a csomagot?
Háztól-házig szolgáltatást végzünk, az átadás és az átvétel az Ön által kért címen munkaidőben fog megtörténni.
Be kell csomagolnom a küldeményt?
Gyűjtőszállításra alkalmas csomagolás elengedhetetlen, mert a csomagok más megbízók csomagjaival együtt kerülnek szállításra, többször átrakhatják azokat egyik szállító járműről a másikra, és a csomagolás hivatott megvédeni magát a szállítandó árut a szállítás során felmerülő külső hatások ellen.
Ha nincs otthon a címzett kiszállításkor, mi a teendő?
A futár 2 alkalommal kísérli meg a csomag kézbesítését. Amennyiben az első alkalommal a futár a címzettet nem találja a megadott kézbesítési címen, akkor az azt követő munkanapon újból megkísérli kiszállítani a küldeményt.
Hétvégén is van árufelvétel, kiszállítás?
A küldemények felvétele és kiszállítása munkanapokon történik.
Hány nap a szállítási idő?
A szállítási időről ajánlatkéréskor tájékozódhat. Sürgős szállítások esetén zömmel következő munkanapra szállítunk, gazdaságos szállítás esetén várhatóan 2-3 munkanap alatt történik meg a kiszállítás.
Milyen esetekben szükséges vámkezelés?
Vámkezelés olyan export illetve import megbízások esetén szükséges, melyeknél vagy a feladó, vagy a címzett Európai Unión kívüli országból való.
Mennyibe kerül a vámkezelés?
A vámkezelésnek nincs külön költsége, azt a szolgáltatás díja tartalmazza
Kinek kell elvégezni a vámkezelést?
A vámkezelést a csomag szállítását végző partnereink végzik. A vámkezeléshez szükség van a küldeményhez tartozó áruszámlára (pro-forma, vagy kereskedelmi számla), vámkezelési megbízásra, magánszemély esetén személyes okmányokra.
Hogyan tudok fizetni?
A szállítási díj kifizetése banki átutalással, vagy bankban történő készpénzes befizetéssel történhet.
Fizethetek a futárnak készpénzben?
Erre jelenleg nincs lehetőség.
Miért szükséges a nyomtató?
Egyes megbízások leadása esetén fuvarlevél nyomtatása szükséges. Ebben az esetben a fuvarlevelet a csomaggal együtt át kell adni a futárnak. Mi a fuvarlevelet kitöltve, nyomtatható formában eljuttatjuk Önnek e-mailen